tirsdag 7. september 2010

Welcome to school

Heisann alla i hopa! Ruben from the US here ;)
Ting går fremdeles veldig bra i statene! Vi hadde vår første skoledag i dag og det var fryktelig nervepirrende! Jeg har en professor som heter Sid Olufs, som er ganske grei. Når du studerer Political Science i Amerika, så er det ikke det letteste språket å forstå alle de ulike utrykkene på. Jeg brukte nesten 4 timer på min første lekse som er til torsdag i faget. Det var ikke det letteste, men allikevel kjekt å være i gang ;)

Før vi startet skoledagen var det en skikkelig kul åpning sliks om du ser i amerikanske filmer. Jeg fimlet faktisk litt av det bare slik at dere alle kan se :-D


Det var t.o.m et eget svært skolekor og et skoleorkester som spilte for oss da vi kom inn. Og alle professorene og ansatte klappet og heiet på oss i slike fancy drakter da vi kom inn til storsalen.

Nå må jeg jobbe på en annen oppgave jeg har til torsdag. Skrive et essay på 4 sider, så hvis noen vil gjøre det for meg, så bare si ifra :p

Avslutter med noen bilder av ulike people jeg har møtt og min roommate, John!

John Wiltse
Torhild og Kristina, begge norske! 
John again!
Alle missunner oss den røde sofaen, så takk mamma og pappa :-D

2 kommentarer:

  1. bloggen din e konge, Ruben! gleda meg til fortsettelsen! :D

    SvarSlett
  2. Nåh takk Maria!
    Kjekt å skriva og. Så eg ikkje glømme heilt av norsken :p hehe

    SvarSlett