mandag 20. september 2010

Racquetball og andre morsomheter

Heisann alle menn og kvinner, gutter og jenter ;)

Her er det mange ting som skjer som vanlig! Som jeg sikkert har nevnt tidligere (hvertfall på facebook) så har jeg begynt å spille racquetball. Det er en ganske kjekk sport som ligner litt på squash. Jeg kjøpte to sett med utstyr sånn at jeg alltid har utstyr til å spille med noen ;)

Vi måtte jo prøve det ut skikkelig, så selv om jeg spilte et par dager på rad, måtte jo også John få prøve. Vi stod like så greit opp kl. 7.30 på fredag for å spille, når skolen egentlig startet kl. 12 for meg :p

John er klar for Razquetball
Bli og glad selv om klokken er 7.30
Racquetball er langt ifra det eneste som står på programmet. Vi lager også vårt eget radio show! Det heter the "Studs" og er laget av vi som er i Stuen Resident Hall. Jeg og noen nordmenn planlegger og laga vårt eget program. Hvis vi har det programmet ca kl. 2pm her i USA, vil dere hjemme i Norge kunne høre det på internett kl 23.00 lokal tid :p Hadde ikkje det vært kult? 

Noen av gutta fra "Studs"
Time to make RADIO!
I dag gikk vi også på tur til et svært fjell som er ca 1 time fra skolen. Det heter Mount Rainier og er ganske så stort! Det eneste negative var at det PØS REGNET! men jeg traff noen kjekke folk (jenter) som stammer fra Norge for å si det slik! Så det var jo kjekt ;)

Kristina og Norsk/Svensk-Amerikanske Marit
Meg og Norsk-Amerikanske Anna
It was RAINING!

 

1 kommentar:

  1. Kaffor e eg ikkje sjokka øve at du komme deg i media kor enn du e? ;p link te disse opptredene dine? ;)

    SvarSlett