lørdag 4. september 2010

Party all night long!!

Halla balla! I dag har vært en ufattelig kjekk dag ;) Jeg har blitt kjent med min nye roommate som heter John Wiltse, og er en kul fyr fra South Carolina. I tillegg har det vært masse opplegg på campus.

Først gikk vi på en STOR felles lunsj i idrettshallen hvor vi var rundt 1000 mennesker som spiste og hørte på ulike mennesker snakke og holde taler osv. Virkelig rørende (not) men uansett veldig kjekt da!

Etter det tok vi gruppebilder hvor alle nye elever samlet seg på den store plenen og smilte så fint som vi kunne! Bildet har jeg ikke fått enda, men ble sikkert kule.

Etter lunsj var vi med på en helt crazy "bli kjent" lek som varte i 2 timer!!!! Og det var innendørs, mens det var ca 30 grader ute, så det var enormt varmt! Men jeg ble jo hvertfall litt bedre kjent med noen, så det var verdt det.

Dagen har allikevel såvidt startet. For vi måtte også på et foredrag i en drit fin sal, hvor vi hørte en veldig morsom fyr snakke om alkohol og sex. Vi fikk på forhånd vite at det var et stand up show vi skulle på, eller jeg hørte hvertfall noen si det, så jeg ble litt sjokka da det kun var et foredrag om safety osv. Men var utrolig morsomt og faktisk også litt lærerrikt!

Liten foredragsholder i en SVÆR sal!
Skolen har et helt sykt orgel, som de brifer med!
Etter foredraget var det en stor fest utenfor kirken som er midt i Campus! Det var det et av skolens band som spilte mange coverlåter, noe som var utrolig kult og bra. De spilte også AHA sin låt "take on me" så vi bare sprang rundt og ropte "Norway" (eller jeg sprang rundt og ropte Norway). De delte ute masse gratis sukkerspinn og popcorn og hadde t.o.m en egen "photo booth" som jeg, romkameraten min og en nabo selvsagt måtte prøve!

Utenfor kirka, hvor vi dansa og laget liv!
Bildene vi tok. John t.v ser helt mørkhuda ut pga lyset, så vi lo mye av det :p Og ID kortet mitt på siden ;)

Det har vært en utrloig kul dag, men nå føler jeg at nervene nærmer seg etter som at skolen starter for fullt på onsdag neste uke! Så det skal bli både spennende og hardt! Men får gjøre mitt beste :p haha

Snakkes senere! Nå er det mitt på natten her hjemme i USA, så sengen kaller!

God natt!

2 kommentarer:

  1. Hei Ruben!!

    Visste ikkje at du hadde blogg, men d va skikkelig koselig å finna ud at du hadde d:) Nå har eg ein t plass eg må fulla me på:) Kos når en surfe nettet uten egentlig någe å jørr.

    Virke som du storkose deg! College life e nok kjempeinteressant, og eg e sikker på at du komme t å jørr d kjempebra:) Du e jo the maaaan! Kos deg masse, og fortsett å oppdater blogg:) D e så kjekt å lesa:) Har du foresten smakt cattle corn eller s'mores ennå?

    Klem fra Maren in the army:)

    SvarSlett
  2. Kult at du har blogg Ruben:)
    Ser deg for meg der du springe ront å robe Norway!:)
    Glede meg t å lesa mer her!
    Klem

    SvarSlett