fredag 10. september 2010

Å gid, dette er jo stress...

Shalom everybody! :p En liten oppdatering fra "The big state", "the country of opportunities" og bedre kjent som USA!

Nå har skolen startet for fullt! Årsaken til at jeg ikke har blogget de siste dagene, er rett og slett at jeg har jobbet rompa av meg med lekser og skole! Allerede de 3 første dagene har jeg lest over 200 sider med avansert politisk engelsk, skrevet et 4/5 siders essay og gjort en masse oppgaver! Til sammen brukt ca 5 timer til dagen på lekser :p Så ja skolen er nok ganske stress, men veldig kjekk også!

Folka er utrolig kjekke og morsomme. Slik som i kveld var vi sammen en liten gjen i stuen og så på TV. Det er en MASSE reklame på amerikansk TV og det kom en reklame for mobil-chatten. Den ene naboen min hev seg over telefonen og tulleringet! Vi fikk ca 30 minutter med "non-stop laughter"!! :p utrolik morsomt!

Vi lo non-stop da vi kødda med ei chick som kalte seg for "Lindsay" :p
Skolen er utrolig fin også. Ble jo egentlig etablert av en nordmann i 1890, og bygningene er ganske fine. Noen av klasserommene har slike stygge stol-pulter, men ellers er egentlig alt ganske fint ;)

Red square
Kirken
Harstad, den eldste bygningen og huser nå TUSENVIS av jenter :p
I går tok vi oss en pause fra all jobbingen og hadde en norsk filmkveld hvor vi så Fritt Villt 1. Det var kjempe koselig og t.o.m John min roommate digget filmen! (sa han hvertfall)

Nå er klokken svært mye her nede, så jeg må hoppe i seng! Men vi prates da ;)

Heijdå!

1 kommentar:

  1. Hei RUben!!

    Hørres ud som om du har d kjempekjekt:) Bringe tbage en del minner når eg lese d du skrive:) Stå på! Og kos deg tonnevis der borte!

    Klem fra the one and only

    SvarSlett