tirsdag 7. september 2010

Skolen starte!!!!

Oh my dear! Nå starter skolen folkens! Dette er øyeblikket jeg har gru-gledet meg til ganske lenge nå. Er fryktelig spent på nivået til de ulike medstudentene og fagene. Men nok om det :p

Ny sofa, teppe, bord etc. 
John, som er min roommate, Kristina, Charlie, Tory og jeg gikk på shopping til Ikea på søndag. Helt sant, vi skippet kirken og gikk på shopping. Det høres verre ut når jeg skriver det, men her er ALT åpent på søndager. Wall Mart har ofte åpent hele dagen, hver dag, hele året :p Så amerikanerne er pretty sick noen ganger.

Må innrømme at jeg og John har ganske lik smak og like kule ideer for rommet, så etter en rød sofa og litt stash, ser endelig rommet kult ut! SOVJET ER BORTE! Broren til John kommer til helgen med TV og nintendo wii, så det skal bli deilig. Charlie og Tory gav oss t.o.m et kjøleskap som vi nyter godt av. Så nå er endelig ting mer i orden.

Rodeo in Roy
Det har hendt utrolig mye de siste dagene. På lørdag stakk vi på rodeo i en liten cowboy-lignende by som het Roy. Der red de på hester og okser, jaget kuer og ALLE hadde slike rare hatter på. Det var morsomt, men fryktelig kaldt!

Sound-off
Vi hadde også noe som heter Sound-off. Alle internatene samles i parken for å konkurrere om hvem som har de beste sangene og beste showet. Styrerne av hvert internat har laget tekster til allerede eksisterende melodier og vi lærer dem. Så synger vi for full hals. Det var utrolig morsomt!! Vårt tema var Super Stu Bros, så vi hadde egne t-skjorter og bånd på hodet :p

Ellers trives jeg fremdeles veldig godt her! Legger til sist mitt nye mobilnummer og adresse her, slik at dere kan nå meg anytime ;)


Ruben Skalevik
Stuen Hall 229
Pacific Lutheran University
Tacoma, WA 98447

Mob: (1) 253 905 9717


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar