tirsdag 14. september 2010

Juke it up dude!

Javel, og god dag! Ruben Skalevik sending u guys an update on whats going on ;)

Rommet blir bare bedre og bedre! Te helgen kommer John sin lillebror og skal sove over. Med seg har han Johns TV og nintendo wee! Så da måtte vi jo ut og kjøpe et TV-bord ;) Da vi var på TARGET som butikken heter, så jeg bare verdens kuleste Ipod høytaler! Det var en freaking Jukebox med masse lys og god lyd :p Den kostet $100 så jeg måtte jo bare slå til ;)

Awsome Jukebox :p

Som tidligere uttrykt, er skolen veldig hard foreløpig, men satser på at det kommer seg når språket blir bedre ;) Nå skal jeg begynne å jobbe med en "research paper" om en underskriftskampane som har gått som heter Initiativ I-1105 og handler om alkohol. Forslaget bygger på at staten Washington skal gå bort fra sitt nåværende monopol på sprit og "hard spirits" som de kaller det her. Skikkelig dårlig forslag, så dette kan jo faktisk bli litt kjekt!!!

Der jeg bor (Stuen) er en utrolig sosial plass! Vi henger sammen in loungen alt for lenge og blir sene i seng hver natt. Men det gjør ingenting fordi nå er det ingen foreldre her som kan passe på ;) Livet er deilig :p

Masse folk i Stuen
Har lagt på meg litt siden sist!

Vi har startet noe som heter "Norwegian movie club PLU" og poenget er å vise norske filmer både for nordmenn og mennesker av andre nasjonaliteter. Vi hadde liksom reklamert for å vise Fritt Vilt 2 i mange dager og folk var skikkelig gira. Filmen var på mitt rom, så alt skulle jo gå bra. Vi hadde jo sett Fritt Vilt 1 med flere amerikanere osv. Først og fremst så kom jeg 20 min for sent til visningen pga min jukebox og andre svært treige shoppere som var med meg og John. Det førte til at 20-30 mennesker måtte sitte og vente!! Typisk meg... Da vi først fikk på filmen viste det seg at den ikke hadde engelsk tekst!! KRISE!!!! Så vi såg den med Dansk. Etterpå var jeg så irritert at jeg faktisk sendte mail til Nordisk Film og TV AS og spurte hvorfor ikke filmene kom med engelsk tekst :p Story og my life!

Nå må verden sove ;)

Snakkes om litt!

2 kommentarer:

  1. hahaha! du får si fra hvis du får svar da! :) og grattis med jukebox!

    SvarSlett
  2. Haha Ruben. D sista bilde av deg va hot!

    SvarSlett