fredag 24. september 2010

Campaign and Puyallu

Shalom! Jeg skriver på bloggen i stede for å lese til politikken :p haha! Men det gjør ikke noe fordi jeg skal ha lusnj med Kjell Magne Bondevik i dag!! Du leste riktik! Jeg skal ha lunsj med Kjell Magne Bondevik :p hahaha!

Uansett! Her på PLU skjer det ting hele tiden! Får nesten ikke tid til lekser, selv om jeg bør bruke kanskje 5 timer til dagen :-/ Men ta det med ro mamma og pappa, jeg møter ikke uforberedt til timene!!

Nå har vi nettopp drevet en ganske kul valgkamp! Vi fikk masse folk til å gå med t-skjorter som sa: "I support tasting a Ruben!" og "Vote Ruben, Vote Rob". Han er en nabo som jeg gjorde kampanje med. Vi gjorde mye sprøe ting så legger til litt bilder ;)

Plakater som hang på skolen

T-skjorte

Body painting :p

vote Ruben everybody!



Vi er midt i valget nå, så vet ikke om jeg har vunnet min student senat plass, men oppdaterer jevnlig så dere får det nok med dere! ;)

Ellers så har jeg vært på Puyallup Fair i dag. Det er USAs 10. største Fair og det er masse ulike karuseller og mat du kan prøve. Utstillinger og butikker og ALT!

Folket på markdet

Må jo ha en "corn dog"

Eple som er dyppet i masse tull! (blæh)





Sånn fruktutstilling har vi ikke i Norge :p









2 kommentarer:

  1. Skikkelig bra av deg både å klare å komme med på den lunsjen og å finne på noe slikt som å springe med body paint gjennom gymsalen. Satt og lo da jeg så det.

    Keep up the good work, and of course I voted for you and Rob ;)

    Kos deg på lunsjen.

    SvarSlett