mandag 30. august 2010

Shopping day! or not...

Jippi!! I dag skulle være shopping day, og alt gikk egentlig greit. Det dere sikkert ikke vet er at jeg ikke er i mine fulle fem for øyeblikket, så det å dra ut med masse folk kunne alltid ha vært bedre under andre omstendigheter :p

Uansett. Vi gikk først til et sted som jeg har heltt glemt navnet på, men som liksom har "alt". Det var nå ufattelig vanskelig å finne europeisk sengetøy og dyner. De er vanskelige å finne her til lands. De bruker kun for det meste et laken, teppe og et overtrekk over det hele. Skikkelig stress og absolutt ikke så behagelig som "the europeen style"! Jeg fant til slutt en dyne og ok pute, shoppet penner og andre kjekke saker, t.o.m en ny IPHONE 4!!! Men den får jeg ikke se før neste uke :-/

Da vi skulle til et annet sted, ville de som jeg satt i bilen med til Ikea, som er langt borte. Så med mine saker i bilen og jeg et helt annet sted, reiste de mot Ikea. Sannheten er at jeg har ikke sett dem enda!!! krise stemning i sovjet-leir... Skulle gjerne lagt ut bilder av alt det nye, men har det desverre ikke. Får heller legge ut et bilde av "space needel"som er en kul og høy restaurant i Seattle.

Snakkes ved en senere anledning ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar